Exista un “Rolex” pentru orice categorie de produs. Costumul care iti creste increderea la cotele cele mai inalte. Masina care te face sa simti ca ai reusit sa atingi un anumit statut in viata. Telefonul sofisticat ce poate fi considerat mai degraba o bijuterie decat gadget. Asemena unui ceas produs de Rolex.
Rolex este mai mult decat un ceas. Inseamna traditie in a masura cu precizie importanta timpului, inovatie in ceea ce priveste definirea stilului personal, inseamna modul in care transformi succesul intr-o institutie a valorii.
Cine nu a auzit de ceasurile Rolex? Cine nu si-ar dori o astfel de bijuterie la incheietura? O creatie a renumitilor orologieri elvetieni, Rolex este o companie care si-a mentinut faima si succesul nu doar prin design-ul deosebit si modelele noi, dar mai ales prin calitatea deosebita si tehnologia avansata folosita in manufacturarea acestor mici opere de arta recunoscute oriunde in lume.
Rolex a fost intotdeauna pe primul loc: primul ceas de mana care primeste certificare de cronometru, primul cu schimbare automata de data, primul ceas de mana rezistent la apa, primul ceas de mana ce a ajuns in varful muntelui Everest.
Noi sau second-hand, ceasuri Rolex fac parte din cel mai mare brand de lux din lume din aceasta categorie, cu o productie anuala ce se apropie de un milion de bucati. Este cel mai cunoscut si apreciat ceas mecanic din lume fiind pozitionat chiar de Reputation Insitute pe unul din primele locuri ale unei ierarhii in care gasim nume ca Disney, Google sau BMW.
Desi design-ul ceasurilor Rolex s-a schimbat putin de-a lungul anilor, acest detaliu le face si mai de incredere, mai ales ca indiferent de data fabricatiei, ceasurile Rolex sunt exacte, durabile si bazate pe mecanisme avansata.
Unul din sloganele de advertising folosite de Rolex in 1954, “Din varful lumii pana in adancul marii, Rolex se dovedeste de incredere”, continua sa fie valabil si astazi si unul din motivele pentru care un ceas Rolex ramane in continuare un ideal, dar si o dovada a succesului.